dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
cze |
dc.contributor.author |
Karbašová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2009-10-05T20:20:50Z |
|
dc.date.available |
2009-10-05T20:20:50Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/34809 |
|
dc.description.abstract |
The aim of the diploma thesis is to investigate the topics of communication and the effective questioning in a second language learning classroom. The taxonomy of educational objectives by Benjamin Bloom plays a crucial role in the practical as well as the theoretical part of the thesis. The Taxonomy serves as the basis for the classification of the questions from the research. Cílem diplomové práce je nastínit problematiku komunikace a efektivního dotazování ve výuce cizího jazyka. Taxonomie vzdělávacích cílů Benjamina Blooma hraje klíčovou roli jak v teoretické, tak i praktické části práce. Taxonomie tvoří základ klasifikace otázek výzkumu. |
eng |
dc.format |
99 s. |
cze |
dc.format.extent |
2620688 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Komunikace |
cze |
dc.subject |
komunikativní kompetence |
cze |
dc.subject |
Bloomova taxonomie vzdělávacích cílů |
cze |
dc.subject |
kladení efektivních otázek |
cze |
dc.subject |
Výuka anglického jazyka |
cze |
dc.subject |
Communication |
eng |
dc.subject |
communicative competence |
eng |
dc.subject |
the Bloom's taxonomy of educational objectives |
eng |
dc.subject |
effective questioning |
eng |
dc.subject |
ELT |
eng |
dc.title |
Promoting communication in English classes through effective questioning |
eng |
dc.title.alternative |
Efektivní otázka jako nástroj podpory komunikace při výuce anglického jazyka |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Píšová, Michaela |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Cílem diplomové práce je nastínit problematiku komunikace a efektivního dotazování ve výuce cizího jazyka. Taxonomie vzdělávacích cílů Benjamina Blooma hraje klíčovou roli jak v teoretické, tak i praktické části práce. Taxonomie tvoří základ klasifikace otázek výzkumu. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D21172 |
cze |
dc.identifier.signature |
D21172 |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |