Promoting communication in English classes through effective questioning

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika cze
dc.contributor.author Karbašová, Tereza
dc.date.accessioned 2009-10-05T20:20:50Z
dc.date.available 2009-10-05T20:20:50Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/34809
dc.description.abstract The aim of the diploma thesis is to investigate the topics of communication and the effective questioning in a second language learning classroom. The taxonomy of educational objectives by Benjamin Bloom plays a crucial role in the practical as well as the theoretical part of the thesis. The Taxonomy serves as the basis for the classification of the questions from the research. Cílem diplomové práce je nastínit problematiku komunikace a efektivního dotazování ve výuce cizího jazyka. Taxonomie vzdělávacích cílů Benjamina Blooma hraje klíčovou roli jak v teoretické, tak i praktické části práce. Taxonomie tvoří základ klasifikace otázek výzkumu. eng
dc.format 99 s. cze
dc.format.extent 2620688 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Komunikace cze
dc.subject komunikativní kompetence cze
dc.subject Bloomova taxonomie vzdělávacích cílů cze
dc.subject kladení efektivních otázek cze
dc.subject Výuka anglického jazyka cze
dc.subject Communication eng
dc.subject communicative competence eng
dc.subject the Bloom's taxonomy of educational objectives eng
dc.subject effective questioning eng
dc.subject ELT eng
dc.title Promoting communication in English classes through effective questioning eng
dc.title.alternative Efektivní otázka jako nástroj podpory komunikace při výuce anglického jazyka cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Píšová, Michaela cze
dc.date.accepted 2009 cze
dc.description.abstract-translated Cílem diplomové práce je nastínit problematiku komunikace a efektivního dotazování ve výuce cizího jazyka. Taxonomie vzdělávacích cílů Benjamina Blooma hraje klíčovou roli jak v teoretické, tak i praktické části práce. Taxonomie tvoří základ klasifikace otázek výzkumu. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D21172 cze
dc.identifier.signature D21172
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet