Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Jiránek, Tomáš |
cze |
dc.contributor.advisor |
Macková, Marie |
cze |
dc.contributor.author |
Horáček, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2009-09-03T15:35:28Z |
|
dc.date.available |
2009-09-03T15:35:28Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/34586 |
|
dc.description.abstract |
Tématem této diplomové práce je tisková reklama v Chrudimi v meziválečném období. Úvodem se práce stručně zabývá vývojem reklamy v době meziválečné, dále se pak zaměřuje na teoretické práce věnující se reklamě z téže doby. Další kapitola se věnuje charakteristice nejdůležitějšího pramenu této práce, tedy novinám a jejich vývoji v souvislosti s reklamou, následuje rozbor právě novin, které vycházely ve městě Chrudim v době mezi dvěma válkami. Několik stránek se také věnuje samotnému městu Chrudimi za doby první republiky a jeho vývoji po všech stránkách. Následuje samotný rozbor novinové inzerce všech novin, které v této době ve městě vycházely, poté i srovnání (formou sondy na vybraných třech ročnících Národních listů) s novinovou inzercí na úrovni celorepublikové a zdůraznění rozdílů proti regionální reklamě předválečné (srovnání s Českým východem). Dále se práce věnuje ostatním tiskovým formám reklamy, které v Chrudimi v této době existovaly, nakonec je zmíněno i pár slov o reklamě netiskové, aby bylo poukázáno na to, že i tyto reklamní prostředky nalezly na regionální úrovni své místo. |
cze |
dc.format |
153 s. |
cze |
dc.format.extent |
7285515 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Reklama |
cze |
dc.subject |
meziválečné období |
cze |
dc.subject |
Chrudim |
cze |
dc.subject |
tiskové prameny |
cze |
dc.subject |
noviny |
cze |
dc.subject |
Advertisement |
eng |
dc.subject |
era between two world wars |
eng |
dc.subject |
press origins |
eng |
dc.subject |
Newspapers |
eng |
dc.title |
Tisková reklama v Chrudimi v meziválečném období |
cze |
dc.title.alternative |
Press advertisement in Chrudim between two world wars |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The theme of this diploma work is press advertisement in Chrudim between two world wars. In the beginning of this work is mentioned developement of advertisement in time between two world wars, next part is focused on advertising theoretical works which were written at that time. Next chapter is focused on characteristic of the most important source of this work - newspapers and their developement in context of advertisement, after that follows analysis of all newspapers that were issued in city of Chrudim between two world wars. Few pages discourse about town Chrudim at that time and his developement to all intents and purposes. After that follows analysis of newspaper advertising that includes all newspapers in the town at that time, then follows comparison of these results with results of newspaper advertising at the national level and comparison with newspaper advertising before fisrts world war. Next chapter is focused on other forms of press advertisemenet in the city of Chrudim and its region. Few last pages presents other forms of non-press advertisement in the town. |
eng |
dc.description.department |
Katedra historických věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Kulturní dějiny |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D21468 |
cze |
dc.identifier.signature |
D21468 |
|
dc.thesis.degree-program |
Historické vědy |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|