Tisková reklama v Chrudimi v meziválečném období

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jiránek, Tomáš cze
dc.contributor.advisor Macková, Marie cze
dc.contributor.author Horáček, Petr
dc.date.accessioned 2009-09-03T15:35:28Z
dc.date.available 2009-09-03T15:35:28Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/34586
dc.description.abstract Tématem této diplomové práce je tisková reklama v Chrudimi v meziválečném období. Úvodem se práce stručně zabývá vývojem reklamy v době meziválečné, dále se pak zaměřuje na teoretické práce věnující se reklamě z téže doby. Další kapitola se věnuje charakteristice nejdůležitějšího pramenu této práce, tedy novinám a jejich vývoji v souvislosti s reklamou, následuje rozbor právě novin, které vycházely ve městě Chrudim v době mezi dvěma válkami. Několik stránek se také věnuje samotnému městu Chrudimi za doby první republiky a jeho vývoji po všech stránkách. Následuje samotný rozbor novinové inzerce všech novin, které v této době ve městě vycházely, poté i srovnání (formou sondy na vybraných třech ročnících Národních listů) s novinovou inzercí na úrovni celorepublikové a zdůraznění rozdílů proti regionální reklamě předválečné (srovnání s Českým východem). Dále se práce věnuje ostatním tiskovým formám reklamy, které v Chrudimi v této době existovaly, nakonec je zmíněno i pár slov o reklamě netiskové, aby bylo poukázáno na to, že i tyto reklamní prostředky nalezly na regionální úrovni své místo. cze
dc.format 153 s. cze
dc.format.extent 7285515 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Reklama cze
dc.subject meziválečné období cze
dc.subject Chrudim cze
dc.subject tiskové prameny cze
dc.subject noviny cze
dc.subject Advertisement eng
dc.subject era between two world wars eng
dc.subject press origins eng
dc.subject Newspapers eng
dc.title Tisková reklama v Chrudimi v meziválečném období cze
dc.title.alternative Press advertisement in Chrudim between two world wars eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2009 cze
dc.description.abstract-translated The theme of this diploma work is press advertisement in Chrudim between two world wars. In the beginning of this work is mentioned developement of advertisement in time between two world wars, next part is focused on advertising theoretical works which were written at that time. Next chapter is focused on characteristic of the most important source of this work - newspapers and their developement in context of advertisement, after that follows analysis of all newspapers that were issued in city of Chrudim between two world wars. Few pages discourse about town Chrudim at that time and his developement to all intents and purposes. After that follows analysis of newspaper advertising that includes all newspapers in the town at that time, then follows comparison of these results with results of newspaper advertising at the national level and comparison with newspaper advertising before fisrts world war. Next chapter is focused on other forms of press advertisemenet in the city of Chrudim and its region. Few last pages presents other forms of non-press advertisement in the town. eng
dc.description.department Katedra historických věd cze
dc.thesis.degree-discipline Kulturní dějiny cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D21468 cze
dc.identifier.signature D21468
dc.thesis.degree-program Historické vědy cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet