Hodnocení jazykové dovednosti: Komparativní studie standardizovaných testů
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
This thesis deals with comparison of standardised tests of English language. The introductory chapter provides an insight into the field of language testing, its interrelationship with teaching, and different types of tests and testing. The theoretical part introduces criteria against which language tests should be measured, test specifications and different approaches to language testing with emphasis laid on communicative language testing. The last two chapters of the theoretical part introduce theoretical framework of communicative competence and test techniques, two categories which will be used as the basis for the research which will be carried out in the practical part of the thesis.
Rozsah stran
131 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Učitelství anglického jazyka
Studijní program
Učitelství pro základní školy
Signatura tištěné verze
D19779
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
testování, testy, komunikativní kompetence, techniky testování, FCE, Communicator, testing, tests, communicative competence, test techniques, FCE, Communicator