dc.contributor.advisor |
Kunhart, Milan |
|
dc.contributor.author |
Vintr, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T14:19:28Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T14:19:28Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/34439 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá možností integrace přejezdových zabezpečovacích zařízení do systému ETCS L2. První část popisuje principy činnosti přejezdových zabezpečovacích zařízení typu AŽD 71, PZZ-EA, ELEKSA 93. Dále jsou popsány základní principy systému ETCS L2. V následující části jsou řešeny možnosti využití stavových indikací ze současných přejezdových zařízení v systému ETCS a využití informací z ETCS k ovládání přejezdových zařízení s optimalizací doby uzavření přejezdu pro různé rychlosti vlaků. V závěrečné části je navržen konkrétní způsob možného ovládání automatických přejezdových zařízení systémem ETCS v úrovni 2. |
cze |
dc.format |
62 s. |
cze |
dc.format.extent |
633547 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
levels crossing |
eng |
dc.subject |
trains |
eng |
dc.subject |
interlocking |
eng |
dc.subject |
ETCS |
eng |
dc.subject |
RBC |
eng |
dc.subject |
železniční přejezdy |
cze |
dc.subject |
vlaky |
cze |
dc.subject |
zabezpečovací zařízení |
cze |
dc.subject |
ETCS |
cze |
dc.subject |
RBC |
cze |
dc.title |
Integrace přejezdových zařízení do systému ETCS L2 |
cze |
dc.title.alternative |
Incorporation of level crossing equipment into system ETCS L2 |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ouředníček, Jan |
|
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis undertakes possibility of incorporation of level crossing equipment into system ETCS L2. First part describes principles of working of level crossing equipment of these systems: AŽD 71, PZZ-EA, ELEKSA 93. The characterization of ETCS system level 2 follows. A possible usage of functional information of existing level crossing equipment to the ETCS system and the usage of ETCS information to the level crossing equipment control with optimisation of time of crossing enclosure for different train rates are introduced in the following part. A factual proposal of control of warning on level crossing from ETCS system in level 2 is introduced in the last part of the publication. |
eng |
dc.description.department |
Katedra elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
infrastruktura-Elektrotechnická zařízení v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D20549 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |