Analýza vlastností filtračně-kompenzačního zařízení podle návrhu BDŽ

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Hlava, Karel
dc.contributor.author Kavulák, Josef
dc.date.accessioned 2009-07-03T13:59:59Z
dc.date.available 2009-07-03T13:59:59Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/34379
dc.description.abstract Diplomová práce analyzuje návrh filtračně-kompenzačního zařízení, zpracovaný pro konkrétní napájecí stanici jednofázové trakce 25 kV/50 Hz, která je ve správě bulharských železnic BDŽ a následně jej porovnává se standardními FKZ provozovanými v trakčních transformovnách Českých drah. Efektivita kompenzační části navrhovaného zařízení byla zjišťována analytickým výpočtem. Účinnost potlačení nežádoucích harmonických frekvenčních složek produkovaných trakčním provozem byla stanovena prostřednictvím simulačního programu. cze
dc.format 61 s. cze
dc.format.extent 2457949 bytes cze
dc.format.mimetype application/zip cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject electromagnetic compatibility eng
dc.subject filtering-compensating device eng
dc.subject traction power station for railways eng
dc.subject higher harmonics frequencies eng
dc.subject harmonic current eng
dc.subject compensating choke eng
dc.subject elektromagnetická kompatibilita cze
dc.subject filtračně-kompenzační zařízení cze
dc.subject trakční napájecí stanice cze
dc.subject harmonické frekvence cze
dc.subject harmonické proudy cze
dc.subject dekompenzační tlumivky cze
dc.title Analýza vlastností filtračně-kompenzačního zařízení podle návrhu BDŽ cze
dc.title.alternative Filtering-compensating device properties analysis in accordance with BDZ proposal eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Výkruta, Vladivoj
dc.date.accepted 2009
dc.description.abstract-translated The diploma thesis analyses proposal of the filtering-compensating device designed for the single-phase 25 kV/50 Hz traction power station administrated by the Bulgarian state railways and compares it to the standard FCD used in traction supply stations of the Czech railways. The compensating unit effectiveness of the proposed system was determined by analytical calculation. The effectiveness of suppression of the spurious components of higher harmonics frequencies produced by rail traction was determined by computer simulation. eng
dc.description.department Katedra elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní infrastruktura-Elektrotechnická zařízení v dopravě cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D20546
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet