dc.contributor.advisor |
Hlava, Karel |
|
dc.contributor.author |
Kavulák, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T13:59:59Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T13:59:59Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/34379 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce analyzuje návrh filtračně-kompenzačního zařízení, zpracovaný pro konkrétní napájecí stanici jednofázové trakce 25 kV/50 Hz, která je ve správě bulharských železnic BDŽ a následně jej porovnává se standardními FKZ provozovanými v trakčních transformovnách Českých drah. Efektivita kompenzační části navrhovaného zařízení byla zjišťována analytickým výpočtem. Účinnost potlačení nežádoucích harmonických frekvenčních složek produkovaných trakčním provozem byla stanovena prostřednictvím simulačního programu. |
cze |
dc.format |
61 s. |
cze |
dc.format.extent |
2457949 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
electromagnetic compatibility |
eng |
dc.subject |
filtering-compensating device |
eng |
dc.subject |
traction power station for railways |
eng |
dc.subject |
higher harmonics frequencies |
eng |
dc.subject |
harmonic current |
eng |
dc.subject |
compensating choke |
eng |
dc.subject |
elektromagnetická kompatibilita |
cze |
dc.subject |
filtračně-kompenzační zařízení |
cze |
dc.subject |
trakční napájecí stanice |
cze |
dc.subject |
harmonické frekvence |
cze |
dc.subject |
harmonické proudy |
cze |
dc.subject |
dekompenzační tlumivky |
cze |
dc.title |
Analýza vlastností filtračně-kompenzačního zařízení podle návrhu BDŽ |
cze |
dc.title.alternative |
Filtering-compensating device properties analysis in accordance with BDZ proposal |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Výkruta, Vladivoj |
|
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis analyses proposal of the filtering-compensating device designed for the single-phase 25 kV/50 Hz traction power station administrated by the Bulgarian state railways and compares it to the standard FCD used in traction supply stations of the Czech railways. The compensating unit effectiveness of the proposed system was determined by analytical calculation. The effectiveness of suppression of the spurious components of higher harmonics frequencies produced by rail traction was determined by computer simulation. |
eng |
dc.description.department |
Katedra elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní infrastruktura-Elektrotechnická zařízení v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D20546 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |