Analýza dostupnosti produktů v rámci regionálního uspořádání ČSOB Pojišťovny
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je věnována analýze dostupnosti produktů v rámci regionálního uspořádání ČSOB Pojišťovny. Práce se sestává ze dvou částí - teoretické a praktické. V první části jsou popsány klíčové pojmy k oblasti marketingového mixu, marketingu služeb a marketingového výzkumu služeb. Praktická část spočívala v přiblížení společnosti ČSOB Pojišťovny a zpracování profilu mikroregionu Skuteč. V návaznosti na profil mikroregionu a informace o společnosti ČSOB Pojišťovny byla vytvořena strategická mapa a provedena SWOT analýza. Na základě předchozích údajů bylo navrženo doporučení týkající se dostupnosti produktů ČSOB Pojišťovny v mikroregionu Skuteč.
Rozsah stran
54 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku - Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D19891
D19891
D19891
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketingový mix, služby, marketingové výzkumy, Pojišťovnictví, Marketing mix, services, marketing researchs, insurance business