Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza dostupnosti produktů v rámci regionálního uspořádání ČSOB Pojišťovny

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2009

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce je věnována analýze dostupnosti produktů v rámci regionálního uspořádání ČSOB Pojišťovny. Práce se sestává ze dvou částí - teoretické a praktické. V první části jsou popsány klíčové pojmy k oblasti marketingového mixu, marketingu služeb a marketingového výzkumu služeb. Praktická část spočívala v přiblížení společnosti ČSOB Pojišťovny a zpracování profilu mikroregionu Skuteč. V návaznosti na profil mikroregionu a informace o společnosti ČSOB Pojišťovny byla vytvořena strategická mapa a provedena SWOT analýza. Na základě předchozích údajů bylo navrženo doporučení týkající se dostupnosti produktů ČSOB Pojišťovny v mikroregionu Skuteč.

Rozsah stran

54 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku - Management malých a středních podniků

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D19891
D19891

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Marketingový mix, služby, marketingové výzkumy, Pojišťovnictví, Marketing mix, services, marketing researchs, insurance business

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced