Marketingové řízení v Dopravním podniku města Pardubic, a.s.
Bakalářská práceDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na současnou situaci DPmP, a.s. z hlediska marketingového řízení. Obsahuje rozpracovanou situační analýzu podniku, a její souhrn je vypracován do SWOT analýzy v jejím závěru. Na konci práce je definováno několik návrhů změn, které by měl dopravní podnik provést pro zlepšení svých činností vedoucí k zatraktivnění městské hromadné dopravy obyvatelům.
Rozsah stran
49 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku - Manažerská etika
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D19881
D19881
D19881
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketingové řízení, městská hromadná doprava, SWOT analýza, dopravní podniky, modernizace, Komunikace, marketing management, Public Transport, SWOT analysis, public transport companies, modernizing, Communication