Marketingové řízení v Dopravním podniku města Pardubic, a.s.
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na současnou situaci DPmP, a.s. z hlediska marketingového řízení. Obsahuje rozpracovanou situační analýzu podniku, a její souhrn je vypracován do SWOT analýzy v jejím závěru. Na konci práce je definováno několik návrhů změn, které by měl dopravní podnik provést pro zlepšení svých činností vedoucí k zatraktivnění městské hromadné dopravy obyvatelům.
Rozsah stran
49 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku - Manažerská etika
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D19881
D19881
D19881
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketingové řízení, městská hromadná doprava, SWOT analýza, dopravní podniky, modernizace, Komunikace, marketing management, Public Transport, SWOT analysis, public transport companies, modernizing, Communication