Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingové řízení v Dopravním podniku města Pardubic, a.s.

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2009

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zaměřuje na současnou situaci DPmP, a.s. z hlediska marketingového řízení. Obsahuje rozpracovanou situační analýzu podniku, a její souhrn je vypracován do SWOT analýzy v jejím závěru. Na konci práce je definováno několik návrhů změn, které by měl dopravní podnik provést pro zlepšení svých činností vedoucí k zatraktivnění městské hromadné dopravy obyvatelům.

Rozsah stran

49 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku - Manažerská etika

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D19881
D19881

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Marketingové řízení, městská hromadná doprava, SWOT analýza, dopravní podniky, modernizace, Komunikace, marketing management, Public Transport, SWOT analysis, public transport companies, modernizing, Communication

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced