Digitální knihovnaUPCE
 

Komunikační mix vybraného produktu společnosti Pietro Filipi

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2009

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného stavu komunikačního mixu ve společnosti Pietro Filipi. V teoretické části popisuje jednotlivé komunikační nástroje. Praktická část charakterizuje vybraný podnik, analyzuje prostředí podniku a způsob propagace vybraného produktu. V závěru praktické části se zaměřuje na vytvoření komunikačního plánu společnosti Pietro Filipi.

Rozsah stran

89 s., 5 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D19931
D19931

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

komunikační procesy, komunikační mix, Reklama, podpora prodeje, Public relations, Marketing, communication processes, Communication mix, Advertisement, sales promotions

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced