Komunikační mix vybraného produktu společnosti Pietro Filipi
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného stavu komunikačního mixu ve společnosti Pietro Filipi. V teoretické části popisuje jednotlivé komunikační nástroje. Praktická část charakterizuje vybraný podnik, analyzuje prostředí podniku a způsob propagace vybraného produktu. V závěru praktické části se zaměřuje na vytvoření komunikačního plánu společnosti Pietro Filipi.
Rozsah stran
89 s., 5 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D19931
D19931
D19931
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
komunikační procesy, komunikační mix, Reklama, podpora prodeje, Public relations, Marketing, communication processes, Communication mix, Advertisement, sales promotions