Zákaznické služby a péče o zákazníka

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brodský, Zdeněk cze
dc.contributor.author Rivera, Carlos
dc.date.accessioned 2009-07-03T12:09:15Z
dc.date.available 2009-07-03T12:09:15Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/34138
dc.description.abstract Bakalářská práce se soustřeďuje na chování zaměstnanců v restauracích k zákazníkovi a to, jak se zákaznický servis odráží na zisku společnosti, dobrém jméně a především na spokojenosti zákazníka. Práce zahrnuje tři klíčové oblasti: lidské zdroje, marketing a řízení. Poslední část práce seznamuje s nápady, jak využít správně lidské zdroje, dále s propagací a tím, jak dosáhnout toho, že jsme známí a žádaní na trhu práce. Hlavní myšlenka je ta, že jakmile nám zákazník zaplatí, tak je to počátek navázání našeho vztahu. Teoretickou část práce tvoří výzkum trhu, hodnotí se v něm čtyři firmy a jejich náhled na zákazníka. cze
dc.format 71 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject péče o zákazníky cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject řízení cze
dc.subject Lidské zdroje cze
dc.subject restaurace cze
dc.subject customer service eng
dc.subject Management eng
dc.subject Human Resources eng
dc.subject restaurants eng
dc.title Zákaznické služby a péče o zákazníka cze
dc.title.alternative Customer service and support eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2009 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor work focuses on the behaviour of employees in restaurants to customers and how the customers service reflects on the profits, reputation and eslecially on customer satisfaction. The work includes three key areas: human resources, marketing and management. The last part presents the ideas on how to use the human resources properly, good promotion and how to achieve to be well-known and required on the labour market. The main idea is that once the customer pays, it's the beginning of customer relationship. Theoretical part of the work contains the market research, which is assessed in the four companies and their view on the customer. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D19858 cze
dc.identifier.signature D19858
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet