Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Brodský, Zdeněk |
cze |
dc.contributor.author |
Rivera, Carlos
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T12:09:15Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T12:09:15Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/34138 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se soustřeďuje na chování zaměstnanců v restauracích k zákazníkovi a to, jak se zákaznický servis odráží na zisku společnosti, dobrém jméně a především na spokojenosti zákazníka. Práce zahrnuje tři klíčové oblasti: lidské zdroje, marketing a řízení. Poslední část práce seznamuje s nápady, jak využít správně lidské zdroje, dále s propagací a tím, jak dosáhnout toho, že jsme známí a žádaní na trhu práce. Hlavní myšlenka je ta, že jakmile nám zákazník zaplatí, tak je to počátek navázání našeho vztahu. Teoretickou část práce tvoří výzkum trhu, hodnotí se v něm čtyři firmy a jejich náhled na zákazníka. |
cze |
dc.format |
71 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
péče o zákazníky |
cze |
dc.subject |
Marketing |
cze |
dc.subject |
řízení |
cze |
dc.subject |
Lidské zdroje |
cze |
dc.subject |
restaurace |
cze |
dc.subject |
customer service |
eng |
dc.subject |
Management |
eng |
dc.subject |
Human Resources |
eng |
dc.subject |
restaurants |
eng |
dc.title |
Zákaznické služby a péče o zákazníka |
cze |
dc.title.alternative |
Customer service and support |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work focuses on the behaviour of employees in restaurants to customers and how the customers service reflects on the profits, reputation and eslecially on customer satisfaction. The work includes three key areas: human resources, marketing and management. The last part presents the ideas on how to use the human resources properly, good promotion and how to achieve to be well-known and required on the labour market. The main idea is that once the customer pays, it's the beginning of customer relationship. Theoretical part of the work contains the market research, which is assessed in the four companies and their view on the customer. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D19858 |
cze |
dc.identifier.signature |
D19858 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|