Firemní webová prezentace: zásady tvorby firemního webu
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je věnována hlavním zásadám tvorby firemní webové prezentace. Přibližuje proces vytváření firemního webu, definuje kroky, které by neměly být opomenuty. Zabývá se analýzou webů vybraných českých sklářských firem z hlediska dodržování těchto zásad.
Rozsah stran
59 s., 11 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informatika ve veřejné správě
Studijní program
Systémové inženýrství a informatika
Signatura tištěné verze
D19959
D19959
D19959
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
firmy, webové prezentace, zásady, přístupnost, Použitelnost, sklárny, firms, web presentations, Principles, accessibility, Usability, glassworks