Analýza dostupnosti produktů v rámci regionálního uspořádání ČSOB pojišťovny

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Novotný, Josef cze
dc.contributor.author Ošlejšková, Martina
dc.date.accessioned 2009-07-03T11:10:17Z
dc.date.available 2009-07-03T11:10:17Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/34010
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje analýze produktů ČSOB pojišťovny v rámci regionálního uspořádání. Pro nastínění celé problematiky je v teoretické části popsán marketingový výzkum. Nejvíce pozornosti je zaměřeno na jednotlivé etapy marketingového výzkumu a důkladně jsou rozebrány jeho typy. Závěr teoretické části zmiňuje také marketing služeb a věnuje se také výzkumu zákazníků. Praktická část práce zjišťuje možnost úspěšného zavedení nové kanceláře ČSOB pojišťovny ve městě Adamov. Analyzuje potencionální zákazníky a hrozby ve formě konkurence. cze
dc.format 49 s., 3 s. příloh cze
dc.format.extent 1188738 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject marketingové výzkumy cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject Pojišťovny cze
dc.subject marketing researchs eng
dc.subject customers eng
dc.subject insurance houses eng
dc.title Analýza dostupnosti produktů v rámci regionálního uspořádání ČSOB pojišťovny cze
dc.title.alternative The analysis the CSOB insurance house products in the frame of regional settings eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2009 cze
dc.description.abstract-translated Bachelor work deals with analysis of CSOB insurance house products within a regional arrangement. To outline the whole problem is described in the theoretical part of the marketing research. Most attention is focused on the various stages of marketing research are discussed thoroughly and its types. Conclusion theoretical part refers to the marketing of services and is dedicated to the research customers. The practical part of the work determines the possibility of a successful introduction of a new office in CSOB insurance house Adamov. Analyzes prospects and threats in the form of competition. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D19901 cze
dc.identifier.signature D19901
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet