dc.contributor.advisor |
Novotný, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Ošlejšková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T11:10:17Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T11:10:17Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/34010 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje analýze produktů ČSOB pojišťovny v rámci regionálního uspořádání. Pro nastínění celé problematiky je v teoretické části popsán marketingový výzkum. Nejvíce pozornosti je zaměřeno na jednotlivé etapy marketingového výzkumu a důkladně jsou rozebrány jeho typy. Závěr teoretické části zmiňuje také marketing služeb a věnuje se také výzkumu zákazníků. Praktická část práce zjišťuje možnost úspěšného zavedení nové kanceláře ČSOB pojišťovny ve městě Adamov. Analyzuje potencionální zákazníky a hrozby ve formě konkurence. |
cze |
dc.format |
49 s., 3 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
1188738 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Marketing |
cze |
dc.subject |
marketingové výzkumy |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
Pojišťovny |
cze |
dc.subject |
marketing researchs |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
insurance houses |
eng |
dc.title |
Analýza dostupnosti produktů v rámci regionálního uspořádání ČSOB pojišťovny |
cze |
dc.title.alternative |
The analysis the CSOB insurance house products in the frame of regional settings |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Bachelor work deals with analysis of CSOB insurance house products within a regional arrangement. To outline the whole problem is described in the theoretical part of the marketing research. Most attention is focused on the various stages of marketing research are discussed thoroughly and its types. Conclusion theoretical part refers to the marketing of services and is dedicated to the research customers. The practical part of the work determines the possibility of a successful introduction of a new office in CSOB insurance house Adamov. Analyzes prospects and threats in the form of competition. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D19901 |
cze |
dc.identifier.signature |
D19901 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |