Obchodování na internetu společnosti Havlík
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
V podmínkách tržního hospodářství závisí úspěch firmy a jejího podnikání na zákaznících. Každý podnik musí vytvořit takovou nabídku, která přiláká zákazníky a motivuje je ke koupi nabízených výrobků. Rozhodující faktory, které ovlivňují zákazníka při koupi, je cena výrobku a schopnost distribuovat své výrobky na správné místo a ve správný čas. Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikační mix internetového klenotnictví společnosti Libora Havlíka a na základě této analýzy navrhnout změny, které přispějí k image firmy.
Rozsah stran
81 s., 18 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D19928
D19928
D19928
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketing, distribuce, prodejní cesty, elektronické obchody, bannerová reklama, distribution, channels of distribution, e-shops, banner advertising