Digitální knihovnaUPCE
 

Obchodování na internetu společnosti Havlík

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2009

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

V podmínkách tržního hospodářství závisí úspěch firmy a jejího podnikání na zákaznících. Každý podnik musí vytvořit takovou nabídku, která přiláká zákazníky a motivuje je ke koupi nabízených výrobků. Rozhodující faktory, které ovlivňují zákazníka při koupi, je cena výrobku a schopnost distribuovat své výrobky na správné místo a ve správný čas. Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikační mix internetového klenotnictví společnosti Libora Havlíka a na základě této analýzy navrhnout změny, které přispějí k image firmy.

Rozsah stran

81 s., 18 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D19928
D19928

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Marketing, distribuce, prodejní cesty, elektronické obchody, bannerová reklama, distribution, channels of distribution, e-shops, banner advertising

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced