Marketingové řízení společnosti OCELSERVIS CZ, s.r.o.
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením společnosti. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu a proces marketingového řízení. Praktická část obsahuje situační analýzu společnosti OCELSERVIS CZ, s.r.o.. Na základě analýzy společnosti, studia literatury a porovnání získaných výsledků jsou navrhnuta doporučení k řešení slabých stránek a hrozeb podniku. V závěru jsou navrhnutá doporučení zhodnocena.
Rozsah stran
49 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku - Manažerská etika
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D19842
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
práce není přístupná
Klíčová slova
Marketing, Marketingové řízení, velkoobchody, Trhy, analýzy, podniky, marketing management, wholesales, markets, analyses, companies