Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingové řízení společnosti OCELSERVIS CZ, s.r.o.

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2009

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením společnosti. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu a proces marketingového řízení. Praktická část obsahuje situační analýzu společnosti OCELSERVIS CZ, s.r.o.. Na základě analýzy společnosti, studia literatury a porovnání získaných výsledků jsou navrhnuta doporučení k řešení slabých stránek a hrozeb podniku. V závěru jsou navrhnutá doporučení zhodnocena.

Rozsah stran

49 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku - Manažerská etika

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D19842

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

práce není přístupná

Klíčová slova

Marketing, Marketingové řízení, velkoobchody, Trhy, analýzy, podniky, marketing management, wholesales, markets, analyses, companies

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced