dc.contributor.advisor |
Štěpánek, Jiří |
|
dc.contributor.author |
Burik, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T10:56:50Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T10:56:50Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/33975 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu návrhů, které vedou k možné náhradě hydromechanické převodovky lokomotivy řady 703.7. Popisuje princip hydraulického přenosu výkonu u železničních vozidel. Navrhovaná řešení se týkají přeměny na hydrostatický, popř. hydrodynamický přenos výkonu. Nechybí jejich zhodnocení a výběr optimální varianty. |
cze |
dc.format |
77 s. |
cze |
dc.format.extent |
5389226 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
hydrostatic power transmission |
eng |
dc.subject |
hydrodynamic power transmission |
eng |
dc.subject |
hydraulic motor |
eng |
dc.subject |
hydro generator |
eng |
dc.subject |
hydraulic circuit |
eng |
dc.subject |
hydrodynamic transmission |
eng |
dc.subject |
locomotive class 703.7 |
eng |
dc.subject |
hydrostatické přenosy výkonu |
cze |
dc.subject |
hydrodynamické přenosy výkonu |
cze |
dc.subject |
hydromotor |
cze |
dc.subject |
hydrogenerátor |
cze |
dc.subject |
hydraulické obvody |
cze |
dc.subject |
hydrodynamické převodovky |
cze |
dc.subject |
lokomotiva řady 703.7 |
cze |
dc.title |
Náhrada hydrodynamické převodovky lokomotivy řady 703.7 |
cze |
dc.title.alternative |
Replacement of locomotive class 703.7 hydrodynamic transmission |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Lata, Michael |
|
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on possible projects of substituting the hydromechanical transmission in the class 703.7 locomotive. It describes the function of hydraulic power transmission in rail vehicles. The projects in question are concerning substitution of the current transmission system with hydrostatic or hydrodynamic transmission in the first place. In the final part there is an evaulatio and the best variant is chosen. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravních prostředků a diagnostiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky-Kolejová vozidla |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D20833 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |