Marketingová strategie společnosti Nedcon Bohemia, s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Lejsková, Pavla cze
dc.contributor.author Rambousek, Václav
dc.date.accessioned 2009-07-03T10:51:28Z
dc.date.available 2009-07-03T10:51:28Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/33955
dc.description.abstract Cíl této bakalářské práce je zaměřen na prozkoumání stávající situace společnosti Nedcon Bohemia, s.r.o. a navrhnutí marketingové strategie. Akcent je kladen na zanalyzování konkurence, zákazníků a současného tržního postavení v daném odvětví. V teoretické části práce se autor zaměřuje na zavedení pojmů týkajících se tématu práce a na rozbor jednotlivých složek, nápomocných ke tvorbě návrhu marketingové strategie. cze
dc.format 73 s. cze
dc.format.extent 1855614 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject marketingové strategie cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject Marketingový mix cze
dc.subject situační analýzy cze
dc.subject marketing strategies eng
dc.subject Marketing eng
dc.subject Marketing mix eng
dc.subject Situation analysis eng
dc.title Marketingová strategie společnosti Nedcon Bohemia, s.r.o. cze
dc.title.alternative The Marketing strategy of Nedcon Bohemia company, s.r.o. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Dymák, Vladimír cze
dc.date.accepted 2009 cze
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is focused on examining the current situation of the company and designing an appropriate marketing strategy. The emphasis is put on the analysis of competition as well as customers and present market position in the given branch. In the theoretical part of the thesis the author focuses on introduction of the terms related to the thesis' theme and on analysis of particular parts which are helpful to make marketing strategy projects. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D20959 cze
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.rights.physicalunit práce není přístupná cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet