Marketingový výzkum kvality služeb ČSOB pojišťovny
Bakalářská práceStatus neznámýDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení významu marketingového výzkumu, popis jeho metod, částí a druhů. Poslední kapitola teoretické části práce je věnována popisu výzkumné metody mystery shopping. V praktické části je popsána historie a současnost ČSOB pojišťovny, u které je mystery shopping prováděno. Úkolem bylo zjistit kvalitu poskytovaných služeb ve vybraných kancelářích ČSOB pojišťovny. V závěru jsou uvedena možná doporučení a opatření.
Rozsah stran
46 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku - Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D19859
D19859
D19859
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketingové výzkumy, mystery shopping, ČSOB Pojišťovna, dotazníky, pracovníci, kvalita služeb, marketing researchs, ČSOB insurance company, questionaries, brokers, quality service