Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingový výzkum kvality služeb ČSOB pojišťovny

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2009

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení významu marketingového výzkumu, popis jeho metod, částí a druhů. Poslední kapitola teoretické části práce je věnována popisu výzkumné metody mystery shopping. V praktické části je popsána historie a současnost ČSOB pojišťovny, u které je mystery shopping prováděno. Úkolem bylo zjistit kvalitu poskytovaných služeb ve vybraných kancelářích ČSOB pojišťovny. V závěru jsou uvedena možná doporučení a opatření.

Rozsah stran

46 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku - Management malých a středních podniků

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D19859
D19859

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketingové výzkumy, mystery shopping, ČSOB Pojišťovna, dotazníky, pracovníci, kvalita služeb, marketing researchs, ČSOB insurance company, questionaries, brokers, quality service

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced