Firemní multimediální prezentace
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce je zaměřena na multimédia a jejich praktické využití při webové prezentaci fiktivní firmy. V teoretické části je na základě odborné literatury zpracována problematika médií (textu, gra?ky, zvuku, animací a videa), ať už z hlediska vývoje, digitalizace či jejich formátů, apod. Část praktická popisuje tvorbu interaktivity, jednotlivých médií a jejich sloučení v multimediální webové prezentaci.
Rozsah stran
78 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
D20814
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Multimedia, Media, web page, company presentation, Multimédia, Média, webové stránky, prezentace firmy