Produktová versus zákaznická segmentace v rámci České pošty, s. p.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Švadlenka, Libor cze
dc.contributor.author Ungrová, Michaela
dc.date.accessioned 2009-07-03T10:16:35Z
dc.date.available 2009-07-03T10:16:35Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/33869
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou produktové segmentace a segmentace privátních a komerčních zákazníků v České poště, s. p. Vyzdvihuje důležitost správné segmentace, jakožto nástroje pro poskytování kvalitních služeb zákazníkům a dosažení významného postavení na trhu. Analyzuje současnou produktovou a zákaznickou segmentaci v České poště, s. p. a navrhuje možné změny v rámci jednotlivých segmentů, které České poště, s. p. umožní využít skrytý potenciál zejména v segmentu privátních zákazníků a povedou k posílení image České pošty, s. p., jakožto moderní obchodně - logistické společnosti. cze
dc.format 83 s. cze
dc.format.extent 1654117 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject segmentace cze
dc.subject Česká pošta, s.p. cze
dc.subject produkty cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject služby cze
dc.subject segmentation eng
dc.subject Czech Post eng
dc.subject products eng
dc.subject customers eng
dc.subject services eng
dc.title Produktová versus zákaznická segmentace v rámci České pošty, s. p. cze
dc.title.alternative Product versus customer segmentation at Czech Post state enterprise eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Elkán, Martin cze
dc.date.accepted 2009 cze
dc.description.abstract-translated The main topic of this thesis is the product segmentation as well as segmentation of private and commercial customers of the Czech Post. Right segmentation is a crucial instrument for providing high-quality services that help to reach an important market position. The thesis aims to analyze current product and customer segmentation of the Czech Post and proposes necessary changes of respective segments that enable the utilization of the possibilities, that can help to strengthen the image of the Czech Post as a modern, business oriented logistic service provider. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D20504 cze
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.rights.physicalunit práce není přístupná cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account