dc.contributor.advisor |
Švadlenka, Libor |
cze |
dc.contributor.author |
Ungrová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T10:16:35Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T10:16:35Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/33869 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problematikou produktové segmentace a segmentace privátních a komerčních zákazníků v České poště, s. p. Vyzdvihuje důležitost správné segmentace, jakožto nástroje pro poskytování kvalitních služeb zákazníkům a dosažení významného postavení na trhu. Analyzuje současnou produktovou a zákaznickou segmentaci v České poště, s. p. a navrhuje možné změny v rámci jednotlivých segmentů, které České poště, s. p. umožní využít skrytý potenciál zejména v segmentu privátních zákazníků a povedou k posílení image České pošty, s. p., jakožto moderní obchodně - logistické společnosti. |
cze |
dc.format |
83 s. |
cze |
dc.format.extent |
1654117 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
segmentace |
cze |
dc.subject |
Česká pošta, s.p. |
cze |
dc.subject |
produkty |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
služby |
cze |
dc.subject |
segmentation |
eng |
dc.subject |
Czech Post |
eng |
dc.subject |
products |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
services |
eng |
dc.title |
Produktová versus zákaznická segmentace v rámci České pošty, s. p. |
cze |
dc.title.alternative |
Product versus customer segmentation at Czech Post state enterprise |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Elkán, Martin |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The main topic of this thesis is the product segmentation as well as segmentation of private and commercial customers of the Czech Post. Right segmentation is a crucial instrument for providing high-quality services that help to reach an important market position. The thesis aims to analyze current product and customer segmentation of the Czech Post and proposes necessary changes of respective segments that enable the utilization of the possibilities, that can help to strengthen the image of the Czech Post as a modern, business oriented logistic service provider. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D20504 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.rights.physicalunit |
práce není přístupná |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |