Digitální knihovnaUPCE
 

Návrh komunikačního mixu společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2009

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce je zaměřena na marketingový komunikační mix a jeho složky. Teoretická část diplomové práce vymezuje základní pojmy marketingu a marketingového mixu. Praktická část diplomové práce se zabývá představením společnosti T-Mobile, jejím vývojem a současným postavením na trhu. Dále jsou v práci rozebrány jednotlivé nástroje komunikačního mixu společnosti a poslední část je věnována návrhu nové služby.

Rozsah stran

72 s., 6 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D19952
D19952

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

komunikační mix, služby, T-Mobile, Reklama, Marketing, Situační analýza, Communication mix, services, Advertisement, situational analysis

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced