Návrh komunikačního mixu společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.
Diplomová práceDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce je zaměřena na marketingový komunikační mix a jeho složky. Teoretická část diplomové práce vymezuje základní pojmy marketingu a marketingového mixu. Praktická část diplomové práce se zabývá představením společnosti T-Mobile, jejím vývojem a současným postavením na trhu. Dále jsou v práci rozebrány jednotlivé nástroje komunikačního mixu společnosti a poslední část je věnována návrhu nové služby.
Rozsah stran
72 s., 6 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D19952
D19952
D19952
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
komunikační mix, služby, T-Mobile, Reklama, Marketing, Situační analýza, Communication mix, services, Advertisement, situational analysis