Zemědělské podnikání se zaměřením na vinařství

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Šimek, Tomáš
dc.contributor.author Viktorinová, Andrea
dc.date.accessioned 2009-07-03T10:01:33Z
dc.date.available 2009-07-03T10:01:33Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/33840
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu vinařství v České republice a některými marketingovými aktivitami zaměřenými na propagaci tuzemských vín. V první části mapuje historický vývoj vinařství s důrazem kladeným na vývoj na našem území a definuje klíčové pojmy související s danou problematikou, ve druhé části popisuje současný stav vinařství v České republice a související marketingové aktivity sloužící pro propagaci a podporu prodeje českých a moravských vín. cze
dc.format 84 s., 8 s. příloh cze
dc.format.extent 2569646 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject vineculture eng
dc.subject wines eng
dc.subject grapevine eng
dc.subject Marketing eng
dc.subject expositions eng
dc.subject viticultural reforms eng
dc.subject propagation eng
dc.subject Vinařství cze
dc.subject vína cze
dc.subject vinná réva cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject výstavy cze
dc.subject vinařské reformy cze
dc.subject propagace cze
dc.title Zemědělské podnikání se zaměřením na vinařství cze
dc.title.alternative Agricultural business with stress on vineculture eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2009
dc.description.abstract-translated This thesis is engaged in analysis of actual situation in vineculture in Czech Republic and in some other marketing activities focussed on propagation of domestic wines. In the first part there is a chart of historical progress in vineculture with stress on vineculture progress on Czech territory there and definition of key terms related with described issue, in the second part there is a desciption of an actual situation in vineculture in Czech Republic and related marketing activities for propagation and sales promotion of Czech and moravian wines there. eng
dc.description.department Ústav veřejné správy a práva cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika veřejného sektoru cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D20642
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet