Vliv růstu cen energií na prodejnost výrobku
Bakalářská práceStatus neznámýDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá vlivem růstu cen energií na prodejnost výrobku. Objasňuje základní pojmy z oblasti energetiky a tvorby cen energií a výrobků. Posuzuje vliv růstu cen energetických nákladů v porovnání s růstem cen ostatních nákladů a obsahuje také predikci vývoje cen energií. V práci jsou posuzovány náklady na konkrétních výrobcích ve sklářské firmě Jablonex Group a.s..
Rozsah stran
52 s., 7 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku - Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D20187
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
prices, products, saleability, power markets, Ceny, výrobky, prodejnost, energetické trhy