Digitální knihovnaUPCE
 

Vliv růstu cen energií na prodejnost výrobku

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2009

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá vlivem růstu cen energií na prodejnost výrobku. Objasňuje základní pojmy z oblasti energetiky a tvorby cen energií a výrobků. Posuzuje vliv růstu cen energetických nákladů v porovnání s růstem cen ostatních nákladů a obsahuje také predikci vývoje cen energií. V práci jsou posuzovány náklady na konkrétních výrobcích ve sklářské firmě Jablonex Group a.s..

Rozsah stran

52 s., 7 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku - Management malých a středních podniků

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D20187

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

prices, products, saleability, power markets, Ceny, výrobky, prodejnost, energetické trhy

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced