dc.contributor.advisor |
Kuběnka, Michal |
cze |
dc.contributor.author |
Maternová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T09:23:49Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T09:23:49Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/33766 |
|
dc.description.abstract |
Obsahem této diplomové práce je marketingové řízení v České poště, s.p.. Marketingové řízení je nejdříve popsáno teoreticky v první části. Další část je zaměřena na marketingové strategie a marketingový mix. Poslední teoretická část přibližuje základní metody a techniky marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje situační analýzu České pošty, s.p., ze které vychází vypracovaná SWOT analýza tohoto podniku. Dále jsou uvedeny nástroje a techniky marketingového řízení v České poště, s.p.. Poslední část diplomové práce obsahuje produktový výzkum, který byl proveden na základě výsledků SWOT analýzy. Obsahuje také zhodnocení současného marketingového řízení České pošty, s.p. a doporučení pro jeho zlepšení. |
cze |
dc.format |
77 s., 4 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
1003218 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Marketing |
cze |
dc.subject |
Marketingové řízení |
cze |
dc.subject |
marketingové strategie |
cze |
dc.subject |
Marketingový mix |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.subject |
marketing management |
eng |
dc.subject |
marketing strategies |
eng |
dc.subject |
Marketing mix |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.title |
Marketingové řízení v České poště, s.p. |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing management of state enterprise Česká pošta |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis is about the marketing management of state enterprise Česká pošta. There is the theoretical description of the marketing management in the first part. The next part is focused on marketing strategies and the marketing mix. The last theoretical part contains the basic methods and techniques of the marketing research. The practical part contains the situation analysis of state enterprise Česká pošta. Then there are some information about instruments and techniques of the marketing management in state enterprise Česká pošta. The last part of this thesis is focused on the product research, which was done on basis of acquired results of SWOT analysis. It also contains the evaluation of the present marketing management of state enterprise Česká pošta and recommendation for improvement of marketing management. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D19935 |
cze |
dc.identifier.signature |
D19935 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |