Marketingové řízení v České poště, s.p.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kuběnka, Michal cze
dc.contributor.author Maternová, Martina
dc.date.accessioned 2009-07-03T09:23:49Z
dc.date.available 2009-07-03T09:23:49Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/33766
dc.description.abstract Obsahem této diplomové práce je marketingové řízení v České poště, s.p.. Marketingové řízení je nejdříve popsáno teoreticky v první části. Další část je zaměřena na marketingové strategie a marketingový mix. Poslední teoretická část přibližuje základní metody a techniky marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje situační analýzu České pošty, s.p., ze které vychází vypracovaná SWOT analýza tohoto podniku. Dále jsou uvedeny nástroje a techniky marketingového řízení v České poště, s.p.. Poslední část diplomové práce obsahuje produktový výzkum, který byl proveden na základě výsledků SWOT analýzy. Obsahuje také zhodnocení současného marketingového řízení České pošty, s.p. a doporučení pro jeho zlepšení. cze
dc.format 77 s., 4 s. příloh cze
dc.format.extent 1003218 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject Marketingové řízení cze
dc.subject marketingové strategie cze
dc.subject Marketingový mix cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject marketing management eng
dc.subject marketing strategies eng
dc.subject Marketing mix eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.title Marketingové řízení v České poště, s.p. cze
dc.title.alternative Marketing management of state enterprise Česká pošta eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2009 cze
dc.description.abstract-translated This thesis is about the marketing management of state enterprise Česká pošta. There is the theoretical description of the marketing management in the first part. The next part is focused on marketing strategies and the marketing mix. The last theoretical part contains the basic methods and techniques of the marketing research. The practical part contains the situation analysis of state enterprise Česká pošta. Then there are some information about instruments and techniques of the marketing management in state enterprise Česká pošta. The last part of this thesis is focused on the product research, which was done on basis of acquired results of SWOT analysis. It also contains the evaluation of the present marketing management of state enterprise Česká pošta and recommendation for improvement of marketing management. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D19935 cze
dc.identifier.signature D19935
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account