Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingové řízení v České poště, s.p.

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2009

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Obsahem této diplomové práce je marketingové řízení v České poště, s.p.. Marketingové řízení je nejdříve popsáno teoreticky v první části. Další část je zaměřena na marketingové strategie a marketingový mix. Poslední teoretická část přibližuje základní metody a techniky marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje situační analýzu České pošty, s.p., ze které vychází vypracovaná SWOT analýza tohoto podniku. Dále jsou uvedeny nástroje a techniky marketingového řízení v České poště, s.p.. Poslední část diplomové práce obsahuje produktový výzkum, který byl proveden na základě výsledků SWOT analýzy. Obsahuje také zhodnocení současného marketingového řízení České pošty, s.p. a doporučení pro jeho zlepšení.

Rozsah stran

77 s., 4 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D19935
D19935

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Marketing, Marketingové řízení, marketingové strategie, Marketingový mix, SWOT analýza, marketing management, marketing strategies, Marketing mix, SWOT analysis

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced