Marketingová strategie společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kuběnka, Michal cze
dc.contributor.author Vojtková, Petra
dc.date.accessioned 2009-07-03T09:20:37Z
dc.date.available 2009-07-03T09:20:37Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/33755
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je prozkoumat stávající situaci společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o. a navržení její marketingové strategie pro další období. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problematiky strategického řízení a tvorby marketingové strategie. Druhá část je zaměřena na analýzu stávající situace podniku v rámci konkrétního marketingového prostředí a současné marketingové strategie společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o. a následně na navržení marketingové strategie pro další období. cze
dc.format 801 s., 4 s. příloh cze
dc.format.extent 1154746 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Strategie cze
dc.subject Konkurence cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject marketingové prostředí cze
dc.subject strategies eng
dc.subject Competition eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.subject marketing environment eng
dc.title Marketingová strategie společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o. cze
dc.title.alternative Marketing strategy of company RCD Radiocommunication Ltd. eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2009 cze
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to examine the current situation of the company RCD Radiocommunication Ltd. and to propose it's marketing strategy for next period. The first part of the work is aimed at theoretical problem of the strategic management and creating marketing strategy. The second part concerns with analysis of the current situation within the specific marketing environment and current marketing strategy of the company RCD Radiocommunication Ltd. and with proposing the new marketing strategy for next period. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika veřejného sektoru cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D19918 cze
dc.identifier.signature D19918
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet