Komunikační mix firmy SUPERSTAV
Diplomová práceDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce je zaměřena na komunikaci a její úlohu v podniku. První část je věnována vymezení základních pojmů marketingového mixu, popisuje všechny složky komunikačního mixu a jejich formy. V další části se zaměřuje na tvorbu návrhu komunikačního mixu firmy SUPERSTAV a návrhu strategického řízení této firmy.
Rozsah stran
74 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika veřejného sektoru
Studijní program
Hospodářská politika a správa
Signatura tištěné verze
D19922
D19922
D19922
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketingový mix, komunikační mix, Reklama, podpora prodeje, osobní prodej, Public relations, přímý marketing, Marketing mix, Communication mix, Advertisement, sales promotions, personal selling, direct marketing