dc.contributor.advisor |
Janouch, Viktor |
|
dc.contributor.author |
Kejík, Oldřich
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T08:37:51Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T08:37:51Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/33640 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi marketingu v elektronickém obchodě. Nejprve definuje pojmy e-komerce a e-shop, zmiňuje se o marketingové strategii obchodu a zaměřuje na analýzu návštevnosti webových stránek. Následně se věnuje možnostem marketingových kampaní, jejich specifikům a způsobům vyhodnocení. Praktická část je věnována analýze návštěvnosti elektronického obchodu Prozdravi.cz a zejména přípravě, tvorbě a vyhodnocení PPC inzerátu konkrétního produktu. |
cze |
dc.format |
87 s. |
cze |
dc.format.extent |
2496429 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
Internet marketing |
eng |
dc.subject |
e-shop |
eng |
dc.subject |
E-commerce |
eng |
dc.subject |
web analytics |
eng |
dc.subject |
Pay-Per-Click |
eng |
dc.subject |
Internet marketing |
cze |
dc.subject |
e-komerce |
cze |
dc.subject |
elektronický obchod |
cze |
dc.subject |
analýza návštevnosti |
cze |
dc.subject |
Pay-Per-Click |
cze |
dc.title |
Marketingově zaměřený eshop |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing-oriented e-shop |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Baránek, Petr |
|
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the possibilities of marketing for e-commerce. First chapter defines e-commerce and e-shop, refers to the marketing strategy of e-shop, and focuses on the web analytics. Following chapters deals with the possibilities for marketing campaigns, their specificity and evaluation methods. The practical part is devoted to the analysis of web analytics of the e-shop Prozdravi.cz and particularly to the preparation, production and evaluation of PPC ads of a specific product. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D20448 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |