Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingově zaměřený eshop

Diplomová práceOmezený přístup

Abstrakt

Tato diplomová práce se zabývá možnostmi marketingu v elektronickém obchodě. Nejprve definuje pojmy e-komerce a e-shop, zmiňuje se o marketingové strategii obchodu a zaměřuje na analýzu návštevnosti webových stránek. Následně se věnuje možnostem marketingových kampaní, jejich specifikům a způsobům vyhodnocení. Praktická část je věnována analýze návštěvnosti elektronického obchodu Prozdravi.cz a zejména přípravě, tvorbě a vyhodnocení PPC inzerátu konkrétního produktu.

Rozsah stran

87 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

Studijní program

Chemické a procesní inženýrství

Signatura tištěné verze

D20448

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Internet marketing, e-shop, E-commerce, web analytics, Pay-Per-Click, Internet marketing, e-komerce, elektronický obchod, analýza návštevnosti, Pay-Per-Click

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced