Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingové řízení vybrané společnosti

Diplomová práceOtevřený přístup

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením vybrané společnosti. Teoretická část definuje pojmy marketing a marketingové řízení a zabývá se marketingovým a komunikačním mixem. Praktická část se zabývá analýzou marketingového řízení společnosti ALICO s.r.o. a na závěr přináší některé návrhy na zlepšení.

Rozsah stran

79 s., 1 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D19913

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Práce není přístupná

Klíčová slova

Marketing, Marketingové řízení, Marketingový mix, Situační analýza, analýza klíčových kompetencí, marketing management, Marketing mix, situational analysis, analysis of key powers

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced