Digitální knihovnaUPCE
 

Diagnóza úrovně hodnotového managementu ve vybraném podniku

Diplomová práceOmezený přístup

Abstrakt

Diplomová práce se nejprve zabývá vymezením pojmu hodnota pro zákazníka, dále je pak vysvětlena podstata hodnotového managementu a jednotlivé fáze hodnotového managementu - odhalit, přizpůsobit, vytvořit, zhodnotit, zdokonalit hodnotu pro zákazníka. Praktická část je věnováma přípravě, realizaci a prezentaci výsledků kvalitativního výzkumu. Ve fázi realizace kvalitativního výzkumu byl metodou osobního dotazování zjišťován způsob provádění jednotlivých fází hodnotového managementu, a to ve dvou divizích polygrafického podniku Obchodní tiskárny, a.s. Kolín.

Rozsah stran

55 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

Studijní program

Chemické a procesní inženýrství

Signatura tištěné verze

D21820

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Hodnota, hodnota pro zákazníka, fáze hodnotového managementu, výzkum fází hodnotového managementu, Value, customer value, phases of Value-Based Management, research of Value-Based Management

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced