Diagnóza úrovně hodnotového managementu ve vybraném podniku
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se nejprve zabývá vymezením pojmu hodnota pro zákazníka, dále je pak vysvětlena podstata hodnotového managementu a jednotlivé fáze hodnotového managementu - odhalit, přizpůsobit, vytvořit, zhodnotit, zdokonalit hodnotu pro zákazníka. Praktická část je věnováma přípravě, realizaci a prezentaci výsledků kvalitativního výzkumu. Ve fázi realizace kvalitativního výzkumu byl metodou osobního dotazování zjišťován způsob provádění jednotlivých fází hodnotového managementu, a to ve dvou divizích polygrafického podniku Obchodní tiskárny, a.s. Kolín.
Rozsah stran
55 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
D21820
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Hodnota, hodnota pro zákazníka, fáze hodnotového managementu, výzkum fází hodnotového managementu, Value, customer value, phases of Value-Based Management, research of Value-Based Management