dc.contributor.advisor |
Lošťáková, Hana |
cze |
dc.contributor.author |
Šemíková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T07:25:49Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T07:25:49Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/33480 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se nejprve zabývá vymezením pojmu hodnota pro zákazníka, dále je pak vysvětlena podstata hodnotového managementu a jednotlivé fáze hodnotového managementu - odhalit, přizpůsobit, vytvořit, zhodnotit, zdokonalit hodnotu pro zákazníka. Praktická část je věnováma přípravě, realizaci a prezentaci výsledků kvalitativního výzkumu. Ve fázi realizace kvalitativního výzkumu byl metodou osobního dotazování zjišťován způsob provádění jednotlivých fází hodnotového managementu, a to ve dvou divizích polygrafického podniku Obchodní tiskárny, a.s. Kolín. |
cze |
dc.format |
55 s. |
cze |
dc.format.extent |
8831620 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
Hodnota |
cze |
dc.subject |
hodnota pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
fáze hodnotového managementu |
cze |
dc.subject |
výzkum fází hodnotového managementu |
cze |
dc.subject |
Value |
eng |
dc.subject |
customer value |
eng |
dc.subject |
phases of Value-Based Management |
eng |
dc.subject |
research of Value-Based Management |
eng |
dc.title |
Diagnóza úrovně hodnotového managementu ve vybraném podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Diagnostic of value-based management level in selected company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kučera, Libor |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Firstly, the diploma work clarifies the term of customer value. Secondly, it explains the basis of Value-Based Management and its individual phases - discover, commit, create, assess and improve value to the customer. The practical part is concerned with the preparation, realization and presentation of the quality research results. The quality research itself was carried out in two divisions of the polygraphic plant Obchodní tiskárny, a.s. Kolín, where the method of realization of the individual phases of Value-Based Management was investigated by means of personal questioning. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D21820 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |