dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Tužilová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T07:21:19Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T07:21:19Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/33467 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením vybraného podniku. V teoretické části jsou charakterizovány základní marketingové pojmy a vysvětlena podstata marketingového řízení. Dále jsou definovány klíčové postupy a nástroje marketingu a popsáno kupní chování spotřebitelů. Posledním bodem teoretické části práce je vymezení charakteristických rysů současného obchodu. Praktická část práce je zaměřena na situační analýzu ve společnosti SPAR Česká obchodní společnost, s.r.o.. Na základě získaných poznatků o společnosti je vypracována SWOT analýza a v závěru práce je zpracován návrh možných změn v marketingovém řízení. |
cze |
dc.format |
96 s., 2 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
4611698 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Marketing |
cze |
dc.subject |
Marketingové řízení |
cze |
dc.subject |
Marketingový mix |
cze |
dc.subject |
kupní chování spotřebitelů |
cze |
dc.subject |
Situační analýza |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.subject |
marketing management |
eng |
dc.subject |
Marketing mix |
eng |
dc.subject |
purchase behaviour of consumers |
eng |
dc.subject |
Situation analysis |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.title |
Marketingové řízení obchodní organizace INTERSPAR |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing management of the trading organization INTERSPAR |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the marketing management of the selected company. In the theoretical part of this work are described basic marketing terms and explained gist of the marketing management. Then there are defined main methods and instruments of marketing and described purchase behaviour of consumers. The last point of the theoretical part is the definition of characteristic features of the current trade. The practical part of this work is targeted to the situation analysis of a company SPAR Česká obchodní společnost, s.r.o.. On basis of acquired knowledges about a company is worked out a SWOT analysis and in the final part of this thesis is compiled the suggestion of any changes in the marketing management. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D19930 |
cze |
dc.identifier.signature |
D19930 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |