Marketingové řízení obchodní organizace INTERSPAR

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef cze
dc.contributor.author Tužilová, Barbora
dc.date.accessioned 2009-07-03T07:21:19Z
dc.date.available 2009-07-03T07:21:19Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/33467
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením vybraného podniku. V teoretické části jsou charakterizovány základní marketingové pojmy a vysvětlena podstata marketingového řízení. Dále jsou definovány klíčové postupy a nástroje marketingu a popsáno kupní chování spotřebitelů. Posledním bodem teoretické části práce je vymezení charakteristických rysů současného obchodu. Praktická část práce je zaměřena na situační analýzu ve společnosti SPAR Česká obchodní společnost, s.r.o.. Na základě získaných poznatků o společnosti je vypracována SWOT analýza a v závěru práce je zpracován návrh možných změn v marketingovém řízení. cze
dc.format 96 s., 2 s. příloh cze
dc.format.extent 4611698 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject Marketingové řízení cze
dc.subject Marketingový mix cze
dc.subject kupní chování spotřebitelů cze
dc.subject Situační analýza cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject marketing management eng
dc.subject Marketing mix eng
dc.subject purchase behaviour of consumers eng
dc.subject Situation analysis eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.title Marketingové řízení obchodní organizace INTERSPAR cze
dc.title.alternative Marketing management of the trading organization INTERSPAR eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2009 cze
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the marketing management of the selected company. In the theoretical part of this work are described basic marketing terms and explained gist of the marketing management. Then there are defined main methods and instruments of marketing and described purchase behaviour of consumers. The last point of the theoretical part is the definition of characteristic features of the current trade. The practical part of this work is targeted to the situation analysis of a company SPAR Česká obchodní společnost, s.r.o.. On basis of acquired knowledges about a company is worked out a SWOT analysis and in the final part of this thesis is compiled the suggestion of any changes in the marketing management. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D19930 cze
dc.identifier.signature D19930
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet