Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Cempírek, Václav |
|
dc.contributor.author |
Chourová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2009-06-30T06:56:11Z |
|
dc.date.available |
2009-06-30T06:56:11Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/33417 |
|
dc.description.abstract |
Tato závěrečná práce je zaměřena na problematiku projektového vyučování. V teoretické části práce je popsán vývoj projektového vyučování, jeho charakteristika, jaké typy projektů lze vytvářet a jakým postupem. Je zde zmíněna úloha učitele při projektové výuce, nutnost existence mezipředmětových vztahů a shrnut význam projektů. Část praktická se zabývá podmínkami pro projektové vyučování na konkrétní střední škole a zejména rozpracovává náměty na projekty využitelné v rámci předmětů ekonomického zaměření. |
cze |
dc.format |
49 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
projektové vyučování |
cze |
dc.subject |
projekty |
cze |
dc.subject |
pedagogika |
cze |
dc.subject |
didaktika |
cze |
dc.title |
Projektové vyučování |
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.date.accepted |
2007 |
|
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D17847 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|