Digitální knihovnaUPCE
 

The creative language of headlines in English tabloids

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

This bachelor work focuses on the language of headlines in tabloid newspapers. Its aim is to analyze creativity, which is used by copy editors to draw attention. It deals mostly with figurative language and sense relations. This work also attempts to uncover hidden meanings in several headlines to illustrate how particular language means are used.

Rozsah stran

53 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Anglický jazyk pro hospodářskou praxi

Studijní program

Filologie

Signatura tištěné verze

D19224
D19224

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

figurativní jazyk, metafory, metonymie, slovní hříčky, noviny, novinové titulky, figurative language, metaphors, metonymy, sense relations, Newspapers, headlines

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced