Prevence sociálně patologických jevů u žáků základních škol v Pardubickém kraji

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jetmarová, Jana
dc.contributor.author Effenberk, Jiří
dc.date.accessioned 2009-06-22T15:25:50Z
dc.date.available 2009-06-22T15:25:50Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/33371
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou sociálně patologických jevů, zejména primární prevencí a jejím zapracováním do programu prevence u dvou základních škol v Pardubickém kraji. Popisuje i další související skutečnosti, jakými jsou proces socializace, rodinné a školní prostředí, emoční stavy, sebehodnocení a motivace. Součástí práce je empirický výzkum, který si kladl za cíl ověřit účinnost obou preventivních programů s přihlédnutím k prostředí školy, ve kterém se nachází. Výzkum byl realizován dotazníkovým šetřením doplněným o vyhodnocení prospěchu žáků obou škol. cze
dc.format 89 s. cze
dc.format.extent 1698893 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject social-pathologic phenomens eng
dc.subject preventive programs eng
dc.subject primary schools eng
dc.subject empirical research eng
dc.subject chicane eng
dc.subject Drugs eng
dc.subject truantry eng
dc.subject sociálně patologické jevy cze
dc.subject preventivní programy cze
dc.subject základní školy cze
dc.subject empirické výzkumy cze
dc.subject Šikana cze
dc.subject Drogy cze
dc.subject záškoláctví cze
dc.title Prevence sociálně patologických jevů u žáků základních škol v Pardubickém kraji cze
dc.title.alternative The prevention of the social-pathologic phenomens at the primary schools in the region of Pardubice eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Paulovič, Jaroslav
dc.date.accepted 2009
dc.description.abstract-translated The main topics of this work are the social-pathological phenomens, above all their primary prevention and its use in a prevention programmes at two different primary schools in the region of Pardubice. This work also describes other related facts such as a process of socialization, family and school milieu, different emotional levels and stages, self-evaluation or motivation. Another part refers to an empiric research aimed to verify the efficiency of both preventive programmes with regard to an environment, in which the school is placed. The research was based on a an opinion poll supplemented with a pupils´ results evaluation. eng
dc.description.department Katedra sociálních věd cze
dc.thesis.degree-discipline Sociologie cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D20117
dc.thesis.degree-program Sociologie cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet