dc.contributor.advisor |
Jetmarová, Jana |
|
dc.contributor.author |
Effenberk, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2009-06-22T15:25:50Z |
|
dc.date.available |
2009-06-22T15:25:50Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/33371 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problematikou sociálně patologických jevů, zejména primární prevencí a jejím zapracováním do programu prevence u dvou základních škol v Pardubickém kraji. Popisuje i další související skutečnosti, jakými jsou proces socializace, rodinné a školní prostředí, emoční stavy, sebehodnocení a motivace. Součástí práce je empirický výzkum, který si kladl za cíl ověřit účinnost obou preventivních programů s přihlédnutím k prostředí školy, ve kterém se nachází. Výzkum byl realizován dotazníkovým šetřením doplněným o vyhodnocení prospěchu žáků obou škol. |
cze |
dc.format |
89 s. |
cze |
dc.format.extent |
1698893 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
social-pathologic phenomens |
eng |
dc.subject |
preventive programs |
eng |
dc.subject |
primary schools |
eng |
dc.subject |
empirical research |
eng |
dc.subject |
chicane |
eng |
dc.subject |
Drugs |
eng |
dc.subject |
truantry |
eng |
dc.subject |
sociálně patologické jevy |
cze |
dc.subject |
preventivní programy |
cze |
dc.subject |
základní školy |
cze |
dc.subject |
empirické výzkumy |
cze |
dc.subject |
Šikana |
cze |
dc.subject |
Drogy |
cze |
dc.subject |
záškoláctví |
cze |
dc.title |
Prevence sociálně patologických jevů u žáků základních škol v Pardubickém kraji |
cze |
dc.title.alternative |
The prevention of the social-pathologic phenomens at the primary schools in the region of Pardubice |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Paulovič, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main topics of this work are the social-pathological phenomens, above all their primary prevention and its use in a prevention programmes at two different primary schools in the region of Pardubice. This work also describes other related facts such as a process of socialization, family and school milieu, different emotional levels and stages, self-evaluation or motivation. Another part refers to an empiric research aimed to verify the efficiency of both preventive programmes with regard to an environment, in which the school is placed. The research was based on a an opinion poll supplemented with a pupils´ results evaluation. |
eng |
dc.description.department |
Katedra sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D20117 |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociologie |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |