K objektivním determinantám procesů profesního učení studentů učitelství

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Píšová, Michaela
dc.date.accessioned 2009-03-12T16:07:00Z
dc.date.available 2009-03-12T16:07:00Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.issn 1211-6629
dc.identifier.issn 1211-6629
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/32518
dc.description.abstract On the basis of the discussion of current trends in pregraduate teacher education the paper aims to present results of a research project conducted during a long-term teaching practice (so-called Clinical year) at the Faculty of Humanities, University of Pardubice. The analysis focused on some of the objective determinants of teacher trainees' professional learning processes, namely on the time and types of their real clinical experience. eng
dc.format p. 171-182 eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.relation.ispartof Scientific papers of the University of Pardubice. Series C, Institute of Languages and Humanities. 10(2004) eng
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject vzdělávání učitelů cze
dc.subject profesionální růst cze
dc.subject studium cze
dc.subject Analýza cze
dc.title K objektivním determinantám procesů profesního učení studentů učitelství cze
dc.type Article eng
dc.identifier.signature 47334
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus published eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet