Digitální knihovnaUPCE
 

Současný stav vzdělávání učitelů anglického jazyka na Katedře anglistiky a amerikanistiky Fakulty humanitních studií Univerzity Pardubice

ČlánekStatus neznámýpeer-reviewedpublished
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2003

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

The case study forms a part of the British Council project Evaluation of Support for English Language Teaching in the Czech Republic. The main aim was to characterise the present state of pre-service ELTE at the Department of British and American Studies, Faculty of Humanities, University of Pardubice, and find out what influenced the process of its development. Two main issues were considered: the overall training process and teacher trainer's professional thinking. The area investigated within the overall training process issue was the curriculum, whereas within the overall teacher trainers' professional thinking, their perceptions of their own work, their professional development and thinking processes were investigated.

Rozsah stran

p. 131-158

ISSN

1211-6629
1211-6629

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Scientific papers of the University of Pardubice. Series C, Institute of Languages and Humanities. 8 (2002)

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

47334

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

vzdělávání učitelů, výuka angličtiny, studie

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced