Vlivy působící na podobu distribučních cest pro výrobky chemického průmyslu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Branská, Lenka
dc.contributor.author Lošťáková, Hana
dc.date.accessioned 2009-03-12T16:01:05Z
dc.date.available 2009-03-12T16:01:05Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.issn 1211-555X
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/32448
dc.description.abstract This paper deals with factor influencing distribution channel creation for chemical products. Knowledge of these factors can be used for creation of planning methodology for distribution system of chemical products. This methodology can not only be a theoretical contribution to distribution system choice but an exploitable practical help for marketing and sales managers at chemical companies. eng
dc.format s. 12-16 cze
dc.format p. 12-16 eng
dc.format.extent 117762 bytes cze
dc.format.extent 117762 bytes eng
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.relation.ispartof Scientific papers of the University of Pardubice. Series D Faculty of Economics and Administration. 5 (2000) eng
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject chemický průmysl cze
dc.subject výrobky cze
dc.subject distribuce cze
dc.subject vlivy cze
dc.subject Marketing cze
dc.title Vlivy působící na podobu distribučních cest pro výrobky chemického průmyslu cze
dc.type Article eng
dc.identifier.signature 47940
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus published eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet