Inzerát - prostředek k vyhledání nového zaměstnání i nových zaměstnanců

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Prouzová, Marie
dc.date.accessioned 2009-03-12T15:57:11Z
dc.date.available 2009-03-12T15:57:11Z
dc.date.issued 1999
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.issn 1211-555X
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/32256
dc.description.abstract In the present article, the sense and meaning of advertising for firms seeking for employers as for persons seeking employment is investigated. A general characteristic of structure of such insertions is done with pointing out the principal effectiveness defect there of short analysis of a copy of such advertising journal is presented. eng
dc.format s. 305-311 cze
dc.format p. 305-311 eng
dc.format.extent 206839 bytes cze
dc.format.extent 206839 bytes eng
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.relation.ispartof Scientific papers of the University of Pardubice. Series D Faculty of Economics and Administration. 4 (1999) eng
dc.subject práce cze
dc.subject zaměstnání cze
dc.subject inzerce cze
dc.subject zaměstnanci cze
dc.subject hledání cze
dc.title Inzerát - prostředek k vyhledání nového zaměstnání i nových zaměstnanců cze
dc.type Article eng
dc.identifier.signature 47940
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus published eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet