Tvorba marketingového mixu pre oblasť celoživotného vzdelávania

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Urbančíková, Nataša
dc.date.accessioned 2009-03-12T15:56:25Z
dc.date.available 2009-03-12T15:56:25Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.issn 1211-555X
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/32213
dc.description.abstract The paper deals with the utilisation of the marketing mix tools for the improvement of the educational services in the area of continuing education. The individual elements of the marketing miy are described with the special focus on the continuing educaion services. The recommendations for the continuing education practitioners are included as well. eng
dc.format s. 156-161 cze
dc.format p. 156-161 eng
dc.format.extent 176790 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso slo
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.relation.ispartof Scientific papers of the University of Pardubice. Series D Faculty of Economics and Administration. 8 (2003) eng
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject celoživotní vzdělávání cze
dc.subject propagace cze
dc.subject Marketingový mix cze
dc.title Tvorba marketingového mixu pre oblasť celoživotného vzdelávania cze
dc.type Article eng
dc.identifier.signature 47940
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus published eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet