Corporate identity as one of the important management activity
ČlánekOtevřený přístuppeer-reviewedpublishedDatum publikování
2006
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Paper is dealing with Corporate identity (CI) as one of the important management processes in marketing. We try to show CI history, principles, possibilities and experiences of using it in the context and conditions of Slovak republic. This article offers a set of useful rules for successful implementation CI in the organisation. This paper characterises individual parts of Corporate identity as the part of managerial process known as effective marketing communication of those organizations that want to increase their competitiveness.
Rozsah stran
s. 109-124
p. 109-124
p. 109-124
ISSN
1211-6610
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Scientific papers of the University of Pardubice. Series B, The Jan Perner Transport Faculty. 11(2005)
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
47578
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
corporate identity (CI), podniková identita, Marketing, Slovenská republika