Digitální knihovnaUPCE
 

Corporate identity as one of the important management activity

ČlánekOtevřený přístuppeer-reviewedpublished
Náhled

Datum publikování

2006

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Paper is dealing with Corporate identity (CI) as one of the important management processes in marketing. We try to show CI history, principles, possibilities and experiences of using it in the context and conditions of Slovak republic. This article offers a set of useful rules for successful implementation CI in the organisation. This paper characterises individual parts of Corporate identity as the part of managerial process known as effective marketing communication of those organizations that want to increase their competitiveness.

Rozsah stran

s. 109-124
p. 109-124

ISSN

1211-6610

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Scientific papers of the University of Pardubice. Series B, The Jan Perner Transport Faculty. 11(2005)

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

47578

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

corporate identity (CI), podniková identita, Marketing, Slovenská republika

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced