dc.contributor.advisor |
Průša, Petr |
|
dc.contributor.author |
Steiner, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2009-02-02T10:51:58Z |
|
dc.date.available |
2009-02-02T10:51:58Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/30373 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá teoretickou stránkou problematiky logistických center, zmapováním současného stavu logistických center v regionu Vídně a analýzou dosavadního vývoje, současného stavu a budoucích plánů s plánovaným logistickým centrem Wien-Inzersdorf. Cílem práce je navrhnutí optimálního uspořádání objektů v tomto logistickém centru. Aplikací metody operační analýzy zvané dopravní problém byla zjištěna varianta s nejnižší hodnotou relevantní vzdálenosti. Tato varianta představuje optimální návrh uspořádání logistického centra Wien-Inzersdorf. |
cze |
dc.format |
88 s. |
cze |
dc.format.extent |
5352704 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
logistické centrum |
cze |
dc.subject |
Vídeň |
cze |
dc.subject |
ÖBB |
cze |
dc.subject |
dopravní problém |
cze |
dc.subject |
uspořádání objektů |
cze |
dc.subject |
relevantní vzdálenost |
cze |
dc.subject |
freight village |
eng |
dc.subject |
Vienna |
eng |
dc.subject |
transportation theory |
eng |
dc.subject |
arrangement of objects |
eng |
dc.subject |
relevant distance |
eng |
dc.title |
Návrh optimálního uspořádání logistického centra Wien-Inzersdorf |
cze |
dc.title.alternative |
The optimum solution for the arrangement of the freight village Wien-Inzersdorf |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ekl, Jan |
|
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
The here presented thesis takes a closer look at the theory of freight villages in general, the current freight village situation in the area of Vienna as well as analyses previous developments, the current situation and future plans for the planned freight village Vienna-Inzersdorf. The goal of this work is to identify the optimum arrangement of objects within the freight village by applying a method from the field of Operations Research named transportation theory. By doing so it was possible to determine the configuration with the lowest value of relevant distances, which represents the ideal solution for the arrangement of the freight village Wien-Inzersdorf. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D19715 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.date.embargo |
2009-1-1 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |