Komparace internetového marketingu vybraných podniků
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití internetu k marketingovým účelům, se zaměřením na malé a střední podnikání. Obsahuje teoretickou část, která pojednává o obecné teorii internetového marketingu. Popisuje způsoby, jak je možno internetový marketing realizovat. Praktická část obsahuje aplikaci teoretické části na dva konkrétní podniky a porovnává jejich přístup k internetovému marketingu.
Rozsah stran
54 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku - Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D19232
D19232
D19232
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Internet, Marketing, internetové reklamy, webové stránky, internet promotions, web pages