Digitální knihovnaUPCE
 

Komparace internetového marketingu vybraných podniků

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití internetu k marketingovým účelům, se zaměřením na malé a střední podnikání. Obsahuje teoretickou část, která pojednává o obecné teorii internetového marketingu. Popisuje způsoby, jak je možno internetový marketing realizovat. Praktická část obsahuje aplikaci teoretické části na dva konkrétní podniky a porovnává jejich přístup k internetovému marketingu.

Rozsah stran

54 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku - Management malých a středních podniků

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D19232
D19232

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Internet, Marketing, internetové reklamy, webové stránky, internet promotions, web pages

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced