Vliv osobních vztahů na media relations

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vítková, Lucie
dc.contributor.author Šedajová, Tereza
dc.date.accessioned 2008-11-02T10:45:14Z
dc.date.available 2008-11-02T10:45:14Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/30128
dc.description.abstract Tato práce se zabývá problematikou vlivu osobních vztahů v oblasti media relations. Charakterizuje tuto oblast a zařazuje ji do širší oblasti public relations. Zabývá se dosavadními výzkumy věnovanými vztahu mezi oblastí public relations a médii. Věnuje se problému nastolování témat ze strany public relations, ale také mechanizmům přijetí zpráv ze strany redaktory, a problému vytváření masmediální reality. Zkoumá otázku významu osobních vztahů v práci novináře a pracovníka public relations. cze
dc.format 50 s. cze
dc.format.extent 318637 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Media eng
dc.subject Media relations eng
dc.subject Public relations eng
dc.subject relations eng
dc.subject Média cze
dc.subject Media relations cze
dc.subject Public relations cze
dc.subject Human relations cze
dc.title Vliv osobních vztahů na media relations cze
dc.title.alternative The influence of human relations in media relations eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Paulovič, Jaroslav
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated This work is concerned with some questions of the influence on human relations in a field of media relations. It describes this field and it files it into the wider range of public relations. This work is concerned with the available researches on relationship between public relations and media. It attends to the problem of introducing of themes on the part of public relations, but also to the agenda setting on the part of redactors and to the problem of formation of the massmedia reality. It examines the question of sence of human relations in work of a journalist and a person working in public relations. There is a personal research in the theoretical part of this work, which is trying to find and describe the influence of human relationships on publication of information from people working in public relations. eng
dc.description.department Katedra sociálních věd cze
dc.thesis.degree-discipline Sociologie cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D20136
dc.thesis.degree-program Sociologie cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet