Digitální knihovnaUPCE
 

Řízení vztahů se zákazníky v malých a středních podnicích

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2007

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato práce je analýzou segmentu mikropodniků, malých a středních podniků, jejich postavením v tržní ekonomice Evropské unie. Popisuje hlavní výhody a také nevýhody podnikání v tomto segmentu. V neposlední řadě se také věnuje problematice řízení vztahů se zákazníky, principy a způsoby této podnikatelské filozofie a to především z pohledu podniku tohoto segmentu.

Rozsah stran

43 s., 10 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Chemie a technická chemie

Studijní program

Chemie a technická chemie

Signatura tištěné verze

D19394
D19394

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

řízení vztahů se zákazníky, malé a střední podniky, Customer Relationship Management, small and medium enterprises

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced