Řízení vztahů se zákazníky v malých a středních podnicích
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2007
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce je analýzou segmentu mikropodniků, malých a středních podniků, jejich postavením v tržní ekonomice Evropské unie. Popisuje hlavní výhody a také nevýhody podnikání v tomto segmentu. V neposlední řadě se také věnuje problematice řízení vztahů se zákazníky, principy a způsoby této podnikatelské filozofie a to především z pohledu podniku tohoto segmentu.
Rozsah stran
43 s., 10 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
Chemie a technická chemie
Studijní program
Chemie a technická chemie
Signatura tištěné verze
D19394
D19394
D19394
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
řízení vztahů se zákazníky, malé a střední podniky, Customer Relationship Management, small and medium enterprises