dc.contributor.advisor |
Slánský, Lukáš |
cze |
dc.contributor.author |
Jůva, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2008-11-02T10:26:33Z |
|
dc.date.available |
2008-11-02T10:26:33Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/29921 |
|
dc.description.abstract |
Současný trh nabízí velké množství produktů od mnoha výrobců. Vzhledem k neustále rostoucí konkurenci na trhu se firmy snaží o získání nových a udržení stávajících zákazníků, a to pomocí konkurenčních výhod. Jednou z těchto výhod je zavedení CRM systémů. CRM systémy zaznamenávají komunikaci se zákazníky a snaží se zachytit jejich přání, stížnosti a potřeby. Práce se zabývá problematikou CRM systémů, ukazuje přínosy a možná rizika s nimi spojená. Mapuje současnou nabídku CRM systémů pro střední a malé firmy, popisuje je z hlediska architektury a funkcionality. |
cze |
dc.format |
51 |
cze |
dc.format.extent |
1650054 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
EMA |
cze |
dc.subject |
CRM |
cze |
dc.subject |
SFA |
cze |
dc.subject |
EPR |
cze |
dc.subject |
CSS |
cze |
dc.subject |
EMA |
eng |
dc.subject |
CRM |
eng |
dc.subject |
SFA |
eng |
dc.subject |
EPR |
eng |
dc.subject |
CSS |
eng |
dc.title |
Využití CRM systémů pro střední a malé firmy |
cze |
dc.title.alternative |
Usage of CRM Systems in Small and Medium Size Companies |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Holá, Jana |
cze |
dc.date.accepted |
2008 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Current market is full of various products of many producers. Considering in-creasing competition companies has been trying to attract new customers and not to loose existing ones – thanks to competitive advantages. CRM systems´ implementation can be one of them. CRM systems record communication with customers and try to catch their wishes, complaints and needs. This thesis is focused on CRM systems, shows benefits as well as connected risks. It surveys current offer of CRM systems for small and medium size companies, describes them according to architecture and functionality. |
cze |
dc.description.department |
Katedra informačních technologií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
Práce dosud není ve studovně dostupná |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |