Digitální knihovnaUPCE
 

Fáze hodnotového managementu

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

V první kapitole se bakalářská práce zabývá pojmem „hodnota‘‘. Dále je věnována pozornost popisu procesu vytváření, poskytování a zdokonalování hodnoty pro zákazníka na základě tzv. pětiúhelníku hodnotového managementu, který obsahuje následujících pět fází: odhalit, přizpůsobit, vytvořit, zhodnotit a zdokonalit.

Rozsah stran

46 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Chemie a technická chemie

Studijní program

Chemie a technická chemie

Signatura tištěné verze

D19398
D19398

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Hodnota, hodnota pro zákazníka, fáze hodnotového managementu, pětiúhelník hodnotového managementu, Value, customer value, phases of Value-Based Management, Pentadigm of value-based marketing

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced