Fáze hodnotového managementu
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
V první kapitole se bakalářská práce zabývá pojmem „hodnota‘‘. Dále je věnována pozornost popisu procesu vytváření, poskytování a zdokonalování hodnoty pro zákazníka na základě tzv. pětiúhelníku hodnotového managementu, který obsahuje následujících pět fází: odhalit, přizpůsobit, vytvořit, zhodnotit a zdokonalit.
Rozsah stran
46 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Chemie a technická chemie
Studijní program
Chemie a technická chemie
Signatura tištěné verze
D19398
D19398
D19398
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Hodnota, hodnota pro zákazníka, fáze hodnotového managementu, pětiúhelník hodnotového managementu, Value, customer value, phases of Value-Based Management, Pentadigm of value-based marketing